Op vrijdag 22 mei 2026 hebben we een fijne Voorleeslunch georganiseerd in de binnentuin van de DOAS.
Het was in de schaduw lekker genieten van lekkere hapjes en drankjes. Literair lunchen en luisteren naar teksten en gedichten. Daarna ontstonden er mooie gesprekken.
